خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

خسارت ۱۰۰ میلیارد تومانی سیل به تاسیسات راه قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۹۰۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: امسال میزان خسارت‌های ناشی از سیل در حوزه راه و ابنیه استان بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اعلام این خبر گفت: بیشترین میزان خسارت های ناشی از سیل به راه های استان مربوط به مناطق رودبار الموت شرقی، غربی و آوج بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: از میزان خسارت های وارد آمده، ۷۰ میلیارد تومان مربوط به منطقه رودبار الموت و ۳۰ میلیارد تومان نیز به حوزه شهرستان آوج تعلق داشته است.

حق لطفی با بیان اینکه ۶۰ درصد خسارت ها مربوط به پل ها و آب‌روها و ۴۰ درصد نیز مربوط به جاده ها بوده است، تصریح کرد: در بخش خسارت به جاده، مباحثی چون رانش، ریزش، خسارت به سطح آسفالت و حاشیه راه و در نهایت نیز دیواره های کنار جاده مطرح بوده که باعث وارد آمدن خسارت به آنها شده است.

این مسئول اضافه کرد: تامین اعتبار برای رفع خسارت های یاد شده نیز باید از محل ماده ۱۰، ۱۲ و ۱۷ مدیریت بحران کشور صورت بگیرد که متاسفانه از سال ۹۸ به بعد هیچ اعتباری در این خصوص به استان قزوین تعلق نگرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: این در حالی است که میزان خسارت های سیل در سال ۹۸ بالغ بر هفت میلیارد و در سال ۹۹ نیز ۲۰ میلیارد تومان با احتساب قیمت در سال های ۹۸ و ۹۹ بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز