خبرگزاری کار ایران

یک کشته و ۱۹ مجروح در حوادث رانندگی مسیرهای ارتباطی اراک

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۲۷

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: دو حادثه رانندگی اتوبوس در مسیرهای ارتباطی اراک ـ قم و قم ـ اراک، یک کشته و ۱۹ مجروح برجا گذاشت. این حوادث عصر روز گذشته - پنجشنبه۶ مردادماه- بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر اراک به قم و برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در مسیر قم به اراک رخ داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد پورشمس افزود: در حادثه رانندگی واژگونی اتوبوس در مسیر اراک ـ قم با ۱۷ سرنشین، یک نفر فوت شده و ۱۳ نفر مجروح شدند. علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی ادامه داد: همچنین در حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس با تریلر در مسیر قم ـ اراک که بر اثر آن ۶ نفر مجروح شدند. این حادثه به علت توانایی نداشتن راننده اتوبوس در کنترل وسیله نقلیه رخ داده است.

مدیر روابط عمومی و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی نیز در این رابطه گفت: ۴ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اکیپ های عملیاتی اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به محل حوادث مسیرهای اراک ـ قم و قم ـ اراک، اعزام شده اند.

یاسر قربانی افزود: خدمات درمانی لازم توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ ارائه شده و مصدومین این حوادث ضمن دریافت خدمات درمانی اورژانسی به بیمارستان های اراک انتقال داده شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز