خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان خبر داد؛

32 نفر کشته در حوادث رانندگی تعطیلات نوروزی در مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۵۰۲۲

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی در بازه زمانی 25 اسفندماه سال 1400 تا 14 فروردین ماه سال جاری، 32 نفر در حوادث رانندگی جاده‌های استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد پورشمس افزود: در این مدت 24 فقره تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان مرکزی به وقوع پیوست که بر اثر آن 32 نفر جان خود را از دست دادند. این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 39 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در طرح نوروزی سال جاری در استان مرکزی، بیش از 400 نفر نیز در حوادث رانندگی دچار جراحت شدند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 10 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: بیشترین علت حوادث رانندگی منجر به فوت در استان مرکزی با 41 درصد مربوط به توجه نکردن رانندگان به جلو و دومین علت با 29 درصد مربوط به انحراف و تجاوز به چپ بوده است.

سرهنگ پورشمس تصریح کرد: 15 فقره از حوادث رانندگی منجر به فوت استان مرکزی معادل 62 درصد مربوط به خودروهای با پلاک غیربومی و 9 فقره معادل 38 درصد مربوط به خودروهای بومی است.

وی بیان داشت: بیشترین حوادث رانندگی منجر به فوت استان مرکزی در بازه زمانی 25 اسفند ماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه سال جاری با 8 کشته در مسیر تردد راه های اراک به توره رخ داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز