خبرگزاری کار ایران

در ایام تعطیلات نوروز؛

تاسیسات گردشگری البرز 29 مورد تشویق و 7 اخطار کتبی گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۵۱۲

معاون گردشگری استان البرز از صدور 29 مورد تشویق و 7 اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری استان در طول ایام تعطیلات نوروز 1401 خبر داد.

به ‌گزارش ایلنا از البرز، شهرام علی‌محمدی امروز 15 فروردین 1401 با اعلام اینکه تاسیسات گردشگری البرز 29 مورد تشویق و 7 اخطار کتبی گرفتند، گفت: در ایام تعطیلات نوروز ۶۶۲ مورد بازدید تلفیقی و کارشناسی و تخصصی از تاسیسات گردشگری استان شامل هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، هتل‌آپارتمان‌ها، رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی، مجتمع‌های خدمات گردشگری و ... انجام شده است.

شهرام علی‌محمدی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی را 92، دفاتر خدمات مسافرتی 186، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی را180 مورد عنوان کرد و افزود: طی این بازدیدها 74 مرکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مرکز پذیرایی تذکر گرفتند، هفت فقره اخطار کتبی به ثبت رسید و دو واحد پذیرایی بین‌راهی نیز پلمب شدند.

او یادآور شد: 29 مرکز اقامتی، دفتر خدمات مسافرتی و مرکز پذیرایی استان نیز به دلیل حفظ ضوابط بهداشتی، نظم کارکنان، کیفیت موادغذایی و نحوه برخورد شایسته با گردشگران و مسافران مورد تشویق بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز