خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران:

بیش از ۴۰ هزار مسافر، تعطیلات نوروزی در مدارس مازندران اسکان گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۷۲

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران گفت: بیش از ۴۰ هزار مسافر، تعطیلات نوروزی در مدارس استان اسکان یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، علیرضا سعدی پور از اسکان بیش از ۴۰ هزار نفر در مدارس و مراکز رفاهی استان مازندران تا پایان روز جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ خبر داد.

وی افزود: از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱، جمعیتی بیش از ۴۰ هزار نفر از فرهنگیان و دیگر قشر‌های مردم در ۱۴۲ مدرسه، ۱۵ مرکز رفاهی و ۲ اردوگاه دانش‌آموزی استان اسکان یافتند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان مازندران بابیان اینکه درمجموع خانوار‌های اسکان داده‌شده در مدارس و مراکز رفاهی استان مازندران حدود ۱۰ هزار و ۹۴۳ خانوار بوده است، گفت: باوجود بارش باران و حتی برف در ارتفاعات استان که روز‌های آغازین سال ۱۴۰۱ مازندران را بسیار سرد کرده بود، اما خدمت‌رسانی به مسافران متوقف نشده و به‌خوبی ادامه داشت.

سعدی پور با اشاره به آمار اسکان در ۱۴۲ مدرسه استان، تصریح کرد: این ۱۴۲ مدرسه در ۲۷ شهرستان و منطقه استان توزیع‌شده که شامل ۱۰۵۱ اتاق است. تعداد کل مسافرانی که از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در این مدارس اسکان داده‌شده‌اند ۳۲ هزار و ۱۵۲ نفر، بیش از ۴۰ هزار نفر روز و ۸۸۶۰ خانوار است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران با اشاره به آمار اسکان مسافران در ۱۵ مرکز رفاهی استان نیز گفت: این ۱۵ مرکز رفاهی دارای ۱۶۰ اتاق بوده و تعداد کل مسافرانی که از روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا پایان روز ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ در این مراکز اسکان داده‌شده‌اند ۴۳۸۸ نفر، حدود ۱۳ هزار و ۳۱۴ نفر روز و ۱۴۱۹ خانوار است.

وی به دو اردوگاه دانش‌آموزی استان مازندران نیز اشاره‌کرده و افزود: در این مدت اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله در میاندورود با ۵ سوئیت اختصاصی و ۱۷ خوابگاه و اردوگاه جوانه‌ها در ساحل ساری با ۲ سوئیت اختصاصی و ۲۲ اتاق، پذیرای حدود ۳۴۷۶ نفر با بیش از ۶۶۴ خانوار و ۱۰ هزار و ۴۱۱ نفر روز بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز