خبرگزاری کار ایران

ریزش کوه مسیر دسترسی به ۲ روستای رفسنجان و زرند را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۹۵۰

معاون امداد و نجات جمعیت هلال استان کرمان گفت: ریزش کوه و جاری شدن سیلاب باعث شد تا به اهالی روستای داوران در رفسنجان و حصن آباد زرند دسترسی نداشته باشیم.

به گزارش ایلنا، محمد امیرخانی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مرتب با روستاییان حصن آباد زرند در تماس هستیم که هیچ اقدامی انجام ندهند و در مسیر رودخانه قرار نگیرند تا به کمک شان بشتابیم.

وی اظهار داشت: همچنین دیگر توصیه های لازم از جمله اینکه از ارتفاعات روستا پایین نیایند به اهالی این روستاها داده شده است.

امیرخانی عنوان کرد: تیم امداد و نجات به سرپرستی رئیس شعبه به منطقه اعزام شده اند و اکنون در نزدیکی روستا هستند.

وی ابراز داشت: افراد محاصره شده در سیلاب و ریزش کوه در روستای حصن آباد به گفته اهالی روستا ۳۰ خانوار هستند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال استان کرمان همچنین با اشاره به ریزش کوه و مسدود شدن محور روستایی داوران رفسنجان گفت: ۲تیم امدادی از رفسنجان به این منطقه اعزام شده و با فرمانداری رفسنجان هماهنگ شده که ۲ بولدوزر و لودر برای بازگشایی این مسیر روستایی به منطقه اعزام شود.

وی ادامه داد: همچنین وجود خودروهای سنگین برای تقویت خاکریز سد خاکی داوران ضروری است تا این سد برای روستای پایین دست مشکل ساز نشود.

شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ و زرند ۷۰ کیلومتری کرمان قرار دارند.

داوران، روستایی است در ۲۷ کیلومتری شرق رفسنجان که بر اساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت این روستا ۲ هزار و ۶۳۱ نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز