خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

آمادگی ستاد بحران کرمان برای سیل احتمالی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۷۵۸

مدیر کل بحران استان کرمان با بیان اینکه ستاد بحران کرمان آمادگی لازم را برای سیل احتمالی را دارد، گفت: تمامی مدیریت‌های بحران شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به حالت آماده باش درآمده‌اند.

مجید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در پی هشدار سیلاب برای برخی از مناطق استان کرمان تمامی مدیریت‌های بحران شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی به حالت آماده باش درآمده‌اند. همچنین جلسات ستاد مدیریت بحران در همه شهرستان ها به صورت فوق العاده برگزار شده است.

وی گفت: آخرین وضعیت بارندگی در استان و میزان آمادگی در این باره مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و مقرر شده بازدیدهایی نیز به صورت میدانی از نقاطی که احتمال بحران زا بودن شان وجود دارد انجام شود. اقدامات اصلاحی را در همین مدت کوتاه انجام داده ایم.

سعیدی ادامه داد: البته همه استان تحت تاثیر بارندگی قرار خواهند گرفت اما شدت بارندگی بیشتر و احتمال سیلابی شدن در شهرستان های جنوب، شرق و غرب استان وجود دارد. هم اکنون بارش های پراکنده باران آغاز شده است به خصوص در مناطق جنوبی استان اما شدت بارش ها از اواخر وقت فردا سه شنبه چهارم مرداد ماه آغاز خواهد شد.

مدیر کل بحران استان کرمان عنوان کرد:  امروز نیز مسیر 3 روستا در شهرستان جیرفت به دلیل خاکی بودن و شدت بارندگی مسدود شدند که به زودی بازگشایی خواهند شد.   

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز