خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری:

تصرف حریم رودخانه علت اصلی بروز سیل در شهید آباد قزوین بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۲۸۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: تصرف حریم و بستر رودخانه‌ها از عوامل مهمی هستند که هنگام بارندگی به بروز سیل و خسارت منجر می‌شود که روستای شهید آباد در سیل اخیر از جمله این موارد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،قدرت الله مهدیخانی در جلسه بررسی و ساماندهی رودخانه شهید آباد که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: سیل ناگهانی اواسط تابستان در آوج به تلفات جانی و خسارات بسیاری منجر شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین ادامه داد: روستای شهید آباد از مواردی بود که در سیل اخیر خسارات زیادی را متحمل شد که یکی از علل اصلی آن قرار گرفتن هسته اصلی روستا و تعداد زیادی از واحدهای مسکونی و تجاری در بستر رودخانه بود.

وی عنوان کرد: نبود نظارت دقیق تعدادی از دستگاه‌ها، گسترش و رشد ساخت‌وساز در حریم و وبستر رودخانه‌ها را به همراه دارد و همین امر خطر سیلاب و خسارات آن را افزایش می‌دهد.

مهدیخانی گفت: در حال حاضر و با گذشت سه ماه از وقوع سیل در استان هنوز برای ساماندهی و کنترل سیلاب شهید آباد تصمیم قاطعی اتخاذ نشده است و با توجه به اینکه مطالبه مردم در این زمینه به حق است؛ لازم است دستگاه‌های متولی هر چه سریع‌تر اقدامات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز