خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بحران کرمان به ایلنا خبرداد:

انسداد 71 راه ارتباطی در پی بارندگی های شدید در جنوب استان/گرفتار شدن 3 خودرو در سیلاب/قطعی برق 10 روستا

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۶۵۹

مدیرکل بحران استان کرمان از انسداد 71 راه ارتباطی در پی بارندگی های شدید در جنوب استان خبرداد و گفت: 3 خورد هم در سیلاب گرفتار شدند که نیروهای امدادی سرنشینان این خودروها را توانستند نجات بدهند.

مجید سعیدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: از بعد از ظهر روزگذشته  تا دیشب در شهرستان‌های جنوبی و جنوب غرب استان کرمان شاهد بارندگی‌های شدید بودیم. حدودا 65 راه روستایی، 4 راه فرعی و 2 راه اصلی در پی این بارش های شدید مسدود شدند که تاکنون یک راه اصلی و یک راه فرعی توسط نیروهای راهداری بازگشایی شده است.     

وی افزود: حدودا صد خانه در جنوب استان کرمان در پی بارندگی های سیلابی دچار آبگرفتگی های جزئی  شدند. همچنین 10 روستا نیز دچار قطعی برق شده اند که با تلاش کارشناسان اداره برق این مشکل نیز حل شد. 

سعیدی عنوان کرد: بارندگی های شدید بیشتر در شهرستان های منوجان، فاریاب، کهنوج، قلعه گنج، رودبار جنوب، عنبرآباد، جیرفت، ارزوئیه و بافت رخ داد.

مدیرکل بحران استان کرمان اضافه کرد: سه دستگاه خودرو نیز در سیلاب گرفتار شدند که ابتدا سرنشینان این خودروها توسط نیروهای امدادی نجات یافتند و تاکنون موفق شده اند دو تا از این خودروها را از سیلاب بیرون بکشند.

وی گفت: تاکنون گزارشی از خسارت های جانی این سیل به ما ارائه نشده است.

سعیدی افزود: عصر امروز شدت بارندگی ها در غرب استان فعال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز