خبرگزاری کار ایران

افزایش 8 درصدی تصادفات جاده ای در چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۸۴۳

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: توجه به آموزش‌ها و رعایت مقررات برای ارتقای فرهنگ رانندگی می‌تواند در کاهش تصادفات نقش‌آفرینی کند.

به گزارش ایلنا، سردار منوچهر امان الهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری تلفات ناشی از تصادفات در استان با ۶۴ نفر فوتی ۲۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه  پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری ۸۱ هزار و ۷۳۸ مورد خدمات مراجعه به مردم داشته است افزود: تصادفات جاده ای ناشی از خسارات  نسبت به سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.

امان الهی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال‌ تاکنون 15 باند سرقت متلاشی و یک‌هزار و ۲۱۳ سارق دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: چهار هزار و ۲۳۳ فقره سرقت در استان رخ داده که از این تعداد دو هزار و ۴۸۳ فقره با چهار درصد افزایش کشف شده است.

وی با بیان اینکه در حوزه ماد مخدر 9 مکان خرده فروش پلمپ شده است ادامه داد: یک‌هزار و ۲۰۳ کیلوگرم مواد مخدرکشف و یک‌هزار و ۲۴۶ نفر دستگیر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری به فعالیت‌های پلیس فتا در حوزه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در این مدت یک‌هزار و ۸۳۰ فقره سایت با مصادیق مجرمانه شناسایی و به کارگروه مصادیق مجرمانه ارسال شد که بیش از ۹۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی یادآور شد: در این مدت ۳۲۶ فقره پرونده مرتبط با مجرمان در فضای مجازی تشکیل شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

امان‌اللهی با اشاره به تشکیل ۵۱۲ فقره پرونده در حوزه مبارزه با جرائم سایبری از ابتدای سال‌جاری تاکنون اظهار داشت: در این مدت پلیس استان در حوزه سایبری موفق به کشف ۴۴۶ فقره پرونده شد.

وی در پایان با اشاره به  پلمپ 250فقره واحد صنفی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در حوزه خدمات ۱۰ هزار و ۹۴۶ فقره بازدید از واحدهای صنفی انجام داد که منجر به ۶ هزار و ۸۶۱ مورد تذکر، ۵۹۶ مورد اخطار شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز