خبرگزاری کار ایران

شهردار قزوین:

مبلغ نهایی بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر 500 میلیارد تومان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۴۳۳

شهردار قزوین گفت: بدهی کلان به بانک شهر در ابتدای امر در حدود ۹٠٠ میلیارد تومان بود که با پیدا کردن راهکارهای گوناگون و با کمک برخی دستگاه‌های نظارتی، این بدهی با توجه به موضوعات قانونی و پرداخت‌های هنگفت سال‌های گذشته تعدیل شده و به ۵٠٠ میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی صباغی با اشاره به کاهش بدهی شهرداری به بانک شهر گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات مالی شهرداری قزوین بدهی کلان بانکی بود که اقساط و سود مرکب پرداختی ماهانه بخش عمده‌ای از درآمدهای شهر را می‌بلعید.

شهردار قزوین افزود: از آغاز فعالیت در دوره جدید تمرکز مجموعه مدیریت شهری بر حل و فصل این مشکل و تسویه بدهی بود و مذاکرات فراوانی نیز با مجموعه‌های مختلف از جمله مدیریت بانک شهر صورت گرفت.

وی ادامه داد: با نتیجه بخش بودن نزدیک به ۸ ماه رایزنی و مذاکرات فشرده با مسئولان بانک  شهر و دیگر مسئولان مربوطه بدهی 400 میلیارد تومان کاهش پیدا کرد و باقی بدهی تعدیل شده هم به زودی به صورت یکجا پرداخت شده و شهر قزوین از این دین مالی سنگین رهایی خواهد یافت.

صباغی تأکید کرد: ما تلاش خواهیم کرد تمام موانع و مشکلات در مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی شهر قزوین را رفع کرده و شهر را در مسیر ترقی و تامین شرایط لازم برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام قرار دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز