خبرگزاری کار ایران

راه اندازی ۱۲ مرکز میوه و تره بار در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۰۵۶

شهردار قزوین از راه اندازی ۱۲ مرکز میوه و‌ تره بار در شهر قزوین در آینده خبر داد و افزود: لازم است مدیریت شهری با مدیریت اجتماعی همپوشانی داشته باشد و این نکته‌ بسیار مهمی است که متأسفانه در برخی مواقع نادیده گرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا، مهدی صباغی در جلسه با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین که با حضور معاونین شهردار و فرماندهان سپاه استان برگزار شد، ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: همکاری و تعامل منسجم دستگاه‌ها و نهاد‌های انقلابی یکی از عوامل مهم در توسعه شهر است و امیدواریم با تعامل و هم افزایی شهرداری و سپاه بتوانیم گامی مؤثر در راستای پیش برد اهداف مدیریت شهری برداریم‌.

شهردار قزوین عنوان کرد: شهرداری قزوین ارگانی است که از خواسته و نظر مردم بر آمده و جز خدمت‌رسانی به مردم هدفی ندارد.

وی با بیان اینکه، برای توسعه بهتر شهر پذیرای راهکار و پیشنهاد از سایر سازمان‌ها از جمله سپاه صاحب الامر(عج) است، اظهار کرد: در مدیریت شهری اولین وظیفه شهرداری حفظ تعامل و هم افزایی با دستگاه‌های تأثیرگذار در شهر است و سپاه پاسداران فضا و امکانات خوبی برای تعامل با شهرداری دارد و شهرداری قزوین نیز آمادگی لازم برای همکاری مشترک با سپاه پاسداران در مسیر خدمت به مردم در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی را دارد. 

این مسئول اظهار کرد: از ابتدای ورود بنده به شهرداری، میانگین هفتگی ۳۶ هزار تردد، وسیله‌ نقلیه‌ی سنگین وارد شهر شده و از خیابان اصفهان تردد می‌کرد که با تعامل شهرداری و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط و افتتاح محور نسیم شمال، این معضل برچیده شد و امنیت به ساکنین خیابان اصفهان بازگشت. 

وی بیان کرد: افتتاح کمربندی آیت الله بارک بین که اتمام طرح و افتتاح آن نیازمند تعامل با دستگاه‌های اجرایی است، می‌تواند گره از مشکلات ترافیکی شهر باز کند. 

صباغی با بیان اینکه اجرای برخی طرح‌ها و پروژه‌های شهر از سا‌ل‌های گذشته به دلیل نبود وحدت رویه و هم افزایی به تعویق افتاده است، اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها جابه‌جایی میدان تره بار قزوین است که امروز به یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی شهر تبدیل شده است.

شهردار قزوین گفت: رفع سد معبر و ساماندهی مشاغل مزاحم شهری از جمله وانت بارها از اولویت‌های دیگر شهرداری قزوین است که قطعاً با تعامل سازنده با قوه‌ قضاییه و نیروی انتظامی می‌توان گامی مؤثر در رفع آن از سطح شهر برداشت.

صباغی افزایش تجاوز به معابر عمومی در بازار قزوین را از دیگر مشکلات مطرح شهر دانست و عنوان کرد: در تلاش برای تقابل با معضلات اجتماعی و حفظ حقوق شهروندی در شهر قزوین هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز