خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان خبر داد:

خرید ۱۰۰ دستگاه میدل باس در دستور کار شهرداری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۷۹۸

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان گفت: خرید ۱۰۰ دستگاه میدل باس با هدف بهبود کیفیت حمل و نقل عمومی در شهر در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سیدعباس روحانی اظهار داشت: خرید 100 دستگاه میدل باس در دستور کار شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

وی افزود: نوع سوخت این خودروها گازوئیل، نوع موتور آنها چهار سیلندر خطی، استاندارد آلایندگی شان یورو پنج است و مجهز به سیستم کنترل هوشمند دمای موتور هستند.

روحانی حداکثر سرعت مجاز میدل باس‌ها را 80 کیلومتر عنوان کرد و ادامه داد: سازه طراحی شده بدنه و اتاق این خودروها مستحکم و مطابق استاندارد و ارتفاع ورودی آنها جهت سهولت در ورود و خروج مسافران پایین است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد:  این خودروها دارای رمپ ویژه معلولان، دو دریچه سقفی اضطراری در جلو و عقب، مانیتور رنگی با قابلیت پنج ورودی، یک دوربین بالای درب ورودی وسط، یک دوربین داخل فضای مسافری جهت نظارت راننده، زنگ درخواست پیاده شدن، سامانه تهویه مطبوع با ظرفیت برودتی 28 کیلووات و خنک کنندگی مناسب و ظرفیت هوادهی 4200 مترمکعب و 21 صندلی مستحکم و راحت از جنس پلی آمید ضد اشتعال با روکش مناسب از مخمل یا چرم مصنوعی قابل شست و شو است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز