خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از 3 میلیارد تومان حق بیمه تامین اجتماعی مدد جویان اصفهانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۳۰۴

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از 3 میلیارد تومان، حق بیمه 5 هزار و 447 مددجوی اصفهانی به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، هادی بنایی با اعلام اینکه هم اکنون 5هزار و 447 مددجو از خدمات بیمه تامین اجتماعی این نهاد در استان اصفهان بهره‌مند می‌شوند، اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 3 میلیارد و 640 میلیون تومان حق بیمه این تعداد مددجو به حساب سازمان تامین اجتماعی واریز شده است.

وی با تاکید به تعامل با سازمان تامین اجتماعی درخصوص معرفی بانوان سرپرست خانوار با اولویت گروه سنی ۴۷ تا ۴۹ سال با شرایط خاص برای واریز حق بیمه و استفاده از مزایای بازنشستگی، ادامه داد: حق بیمه تامین اجتماعی 2 هزار و 891 زن سرپرست خانوار در سه ماهه نخست امسال با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 923 میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با اشاره به بهره مندی 739 نفر از مجریان طرح های اشتغال از خدمات تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: پرداخت سرانه حق بیمه این تعداد مددجو با اعتباری بیش از 761 میلیون تومان انجام شده است.

وی افزود: هزار و 817 نفر از مددجویان روستایی و عشایر تحت حمایت این نهاد مشمول طرح بیمه روستاییان و عشایر هستند که حق بیمه آن‌ها به‌صورت سالانه توسط کمیته امداد به حساب صندوق بیمه روستاییان و عشایر واریز می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال گذشته، 191 نفر از مددجویان با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی توسط این نهاد، از چرخه حمایت خارج و از مزایای بازنشستگی برخوردار شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز