خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان ک

بدهی شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان فقط ۵۰ میلیارد تومان است / سخنان مدیر تأمین اجتماعی کاشان صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۶۵۹

مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان با رد صحبت های مدیرتامین اجتماعی کاشان، بدهی این شرکت را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشان، حسین دیگبری اظهار داشت:بدهی شرکت ریسندگی به تامین اجتماعی تنها ۵۰ میلیارد تومان است و بقیه مطالبات آنها جریمه، دیرکرد و هزینه های اجرایی مربوط به دوران بحرانی شرکت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت ریسندگی و بافندگی بیش از ۵۰۰ نفر در خط تولید کارخانجات ریسندگی و بافندگی و نساجی شاغل هستند تاکید کرد:با همکاری بخش خصوصی روزانه ۱۰تن انواع نخ و ماهانه بیش از یک میلیون متر انواع پارچه تولید می شود و در روزهای آتی و پس از اقدامات واحد رنگرزی، چاپ و تکمیل پارچه، کارگران بیشتری تا حدود ۱۵۰ نفرجذب خواهند شد.

دیگبری افزود: چون اراضی شرکت توقیف و شرکت بدهکار و کارگران نیز نیازمند دریافت حقوق بودند، تصمیم  به فروش اراضی مازاد شرکت گرفتیم و پس از پرداخت ۳۰میلیون تومان و براساس توافق در فرمانداری کاشان  بابت هر قطعه، املاک مازاد را به تامین اجتماعی فروختیم، ولی مدیر کل تامین اجتماعی اصفهان آن را رد کرد و یک طرفه تصمیم به نقض آن گرفت.

مدیرعامل شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان تصریح کرد: از ۵۰ میلیارد تومان بدهی شرکت ریسندگی تا این لحظه۳۲ میلیارد تومان و ۱۸ میلیارد تومان دیگر از شرکت نساجی است  و طبق مصوبات  مقررشده شرکت  هیچ جریمه و دیرکردی پرداخت نکند و شامل بخشودگی شده است.

دیگبری خاطرنشان کرد: اگر این املاک از توقیف خارج‌شود، می توانیم آن را به فروش برسانیم و بدهی ها را پرداخت کنیم، اما تامین اجتماعی آن را از توقیف خارج نمی کند.

وی یادآور شد:طی پنج سال اخیر هیچ بدهی جدیدی به تامین اجتماعی ایجاد نشده و هم اکنون ماهانه بالغ بر دوازده میلیارد ریال بابت حق بیمه نقدا پرداخت می شود؛ علاوه براینکه مبالغ حق بیمه مازاد مربوط به بازنشستگی مشاغل سخت و زیان آور درآن منظور می شود.

پیش از این مدیر شعبه تامین اجتماعی کاشان در گفتگو با خبرنگاران مدعی طلب ۳۵۰ میلیارد تومانی سازمان از شرکت ریسندگی و بافندگی کاشان و فروش غیر قانونی املاک این شرکت علیرغم بدهی و توقیف این املاک شده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز