خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان خبر داد؛

ساختمان قدیمی کانون پرورشی تخریب نمی شود/کانون پرورش فکری به ساختمان خود بازمی‌گردد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۳۴۲

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان اعلام کرد: با پایان یافتن عملیات عمرانی احداث ایستگاه متروی میدان قدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که به طور موقت با هزینه شهرداری به محل دیگری منتقل شده است، به محل سابق خود بازمی گردد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، در روزهای اخیر احداث ایستگاه مترو در میدان قدس در مجاورت ساختمان کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان که سال‌ها است به یکی از مهمترین پایگاه های ترویج فعالیت های فرهنگی و هنری در این منطقه شناخته شده و محل رفت و آمد بسیاری از کودکان و نوجوانان است، به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌های محلی تبدیل شده است.

برخلاف گمانه زنی هایی که در مورد تخریب ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حین احداث ایستگاه قطار شهری در این مکان وجود داشت، از قرار معلوم هیچ تخریبی در این محل صورت نگرفته و پس از پایان عملیات عمرانی، ساکنان ساختمان کانون که به طور موقت با هزینه شهرداری به محل دیگری منتقل شده اند، به این ساختمان بازمی گردند.

قرار نیست ساختمان کانون تخریب شود

منیره جعفری، سرپرست فعلی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان نیز در گفتگویی از تخلیه ساختمان کانون به دستور دادستانی در سال ۱۳۹۹ به منظور احداث پروژه قطار شهری و ایستگاه مترو در این مکان سخن گفته و چنین توضیح داده است: ساختمان اداره کل کانون در میدان قدس متعلق به کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان است و قرار نیست تخریب شود بلکه کانون بعد از پایان پروژه احداث ایستگاه قطار شهری به محل قبلی خود در میدان قدس بازمی‌گردد.

وی افزود: در حال حاضر نیز فروشگاه محصولات کانون در همان ساختمان واقع در میدان قدس در کنار پروژه ایستگاه مترو مشغول به فعالیت است.

ساختمان کانون به طور موقت تخلیه شده است

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان نیز  گفته مسئولان کانون تجهیزات اصلی خود را در یکی از اتاق‌ها گذاشتند و پلمپ و ساختمان را به جهت سروصدا و گردوخاک و عملیات کارگاهی تخلیه کردند و به ما تحویل دادند.

سید محسن واعظی پور تاکید کرده که این ساختمان به قطار شهری واگذار نشده، قرار نیست تخریب شود و آسیبی هم ندیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز