خبرگزاری کار ایران

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب:

ظرفیت بخش کووید یک بیمارستان میناب پس از ۸ ماه تکمیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۶۹۳

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب گفت: شاهد افزایش صددرصدی بیماران و اشغال تخت‌های بیمارستان هستیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، یدالله رئیسی ماکیانی در تشریح این خبر، عنوان کرد: متاسفانه در ۱۰ روز گذشته شاهد افزایش صددرصدی بیماران و اشغال تخت‌های بیمارستان بودیم که این نشان از شروع پیک کرونا در میناب است.

وی افزود: از آنجایی‌که این ویروس منحوس و  فرصت طلب هنوز به کلی ریشه کن نشده از مردم درخواست کرد نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و همچنین تکمیل واکسیناسیون در دُزهای یاد آور هرچه زودتر اقدام کنند.

رئیسی ماکیانی اضافه کرد: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی احتمال محدودیت‌های کرونا در سطح شهرستان دور از انتظار نیست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه خوشبختانه قریب به ۶ ماه است که هیچ گونه فوتی ناشی از کرونا در شهرستان وجود نداشته و امیدواریم که این رویه همچنان با کمک مردم ادامه داشته باشد، تصریح کرد:  سال قبل شلوغ‌ترین و پرحجم‌ترین روزهای کرونایی با  روزانه بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ بیماران سرپائی و بستری را پشت سر گذاشتیم و آنچه قابل تامل است این که  تکمیل واکسیناسیون اهمیت بسزایی در کاهش ابتلا به بیماری داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز