خبرگزاری کار ایران

بیش از ۴۵۰۰ واحد مسکونی هفته دولت در سیستان و بلوچستان به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۷۱۲

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر چهار هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن همزمان با هفته دولت در این استان آماده بهره برداری می شود.

به گزارش ایلنا، حسین مدرس خیابانی در جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برای ۱۸ هزار و ۲۱۸ واحد مسکونی زیر نظر ادارات کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان پروانه ساختمانی اخذ شده است که تاکنون ۱۶ هزار و ۶۴۵ واحد آن به مرحله فونداسیون رسیده است. 

وی از کسب رتبه نخست سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و افزود: اجرای این طرح در این استان بیشتر از سایر نقاط دارای اهمیت است، چرا به دلیل ضعیف بودن ساختار صنعت زمینه ساز فعال شدن بخش های مختلف تولید و اشتغال بیش از ۱۴ هزار و ۳۶۵ هزار نفر شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز این در جلسه گفت: در مجموع زمین برای ساخت ۱۶۶ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان در برنامه چهار ساله تامین شده که این تعداد فراتر از برنامه پیش بینی شده است.

ابوالفضل مهدیار اظهار داشت: تاکنون ۱۹۸ هزار و ۸۸۴ نفر از شهروندان استان در طرح نهضت ملی مسکن اقدام به نام نویسی کردند که ۸۲ هزار و ۱۲۵ نفر واجد شرایط شناخته شدند. 

وی افزود: همچنین بر اساس آخرین آمار تاکنون ۳۴ هزار و ۴۷۸ متقاضی در استان تایید نهایی شدند. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۱۸ هزار و ۵۰۳ متقاضی نیز در استان تاکنون اقدام به واریز وجه در طرح نهضت ملی مسکن کرده اند و همچنین تاکنون زمینه اتصال ۱۵ هزار و ۶۷۹ متقاضی به پروژه ها فراهم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز