خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

نظارت ۱۶ اکیپ ثابت دامپزشکی گلستان در روز عید قربان بر ذبح دام‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۷۰۷

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان گفت: ۱۶ اکیپ ثابت دامپزشکی گلستان در روز عید قربان بر ذبح دام‌ها نظارت می‌کنند و شماره تلفن ۱۵۱۲ در راستای نظارت بهداشتی بر دام های قربانی اعلام شده است.

غلامرضا محرابی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: ۴۲ دامپزشک، ۵۱ اکیپ سیار، ۴۹ بازرس بهداشت، ۱۶ اکیپ ثابت و ۱۶ ناظر شرعی در استان در روز عید سعید قربان در روند خرید فروش دام ها نظارت می کنند.

وی ادامه داد: ۸ کشتارگاه دام در روز عید سعید قربان ذبح دام در گلستان به صورت رایگان انجام می‌ دهند و به مردم توصیه می کنم برای خرید دام حتما به مراکز رسمی که اعلام کردیم مراجعه نمایند.

محرابی ییان کرد: خدمات رایگان دامپزشکی استان در ۸ کشتارگاه گلستان به شهروندان در روز عید قربان از ۶صبح تا ۱۴بعدازظهر  انجام می شود.

وی تصریح کرد: مردم استان در صورت مشاهده هر گونه مشکلاتی در روز عید سعید قربان می‌توانند با شماره تلفن ۱۵۱۲ دامپزشکی و همچنین با شماره پیامک 10001512 در ارتباط باشند.

وی خاطرنشان کرد: از دو روز قبل دامپزشکان و کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان در محل‌های عرضه و خرید دام زنده در مناطق مختلف استان گلستان حضور دارند ونظارت می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز