خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

اعلام آمادگی بیش از ۴۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جمع‌آوری نذورات قربانی در گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۹۲

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از آمادگی بیش از ۴۰۰ پایگاه این نهاد برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، عیسی بابایی امروز بعدظهر پنج شنبه (۱۶تیر) درنشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: ۸۱ هزار خانوار در استان گلستان تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که در سه ماهه ابتدای سال بیش از یک هزار میلیارد ریال مستمری دریافت کردند.

وی ادامه داد: در سال گذشته مردم گلستان بیش از ۸۰میلیارد تومان زکات پرداخت کردند که ما توانستیم ۲۲۰ مورد هزینه درمان، آزادی ۵۶ زندانی، ۶۵۹ جهیزیه، ۲۴۰ مورد هزینه تحصیلی وآموزشی، ۳۵۰ هزار بسته حمایتی و.... از این مبلغ تامین کنیم.

بابایی تصریح کرد: ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق بانک های صادرات، ملت، سپه، ملی ورسالت تخصیص داده شد و قرار شد ۵۰ میلیون تومان  به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد هستند برای تامین رهن  واجاره داده شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در روز عید سعید قربان در ۸ شهرستان استان برای ذبح دام‌های نذری، قربان گاه دایر می‌شود و درسال گذشته در گلستان نذورات قربانی و دام زنده درکل به ارزش ۳۴میلیارد تومان جمع آوری شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز