خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون:

مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور سرمایه انسانی آن است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۲۰۵

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور سرمایه انسانی آن است که با تکیه بر آن می شود به آینده امیدوار بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد چکشیان در نشست شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خراسان رضوی افزود: یکی از موضوعات مهم بیانیه گام دوم انقلاب نیز، مردمی سازی فرایندهاست به این معنا که هر آنچه انجام می دهیم باید به مردم گزارش دهیم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارتقای نهضت فرهنگ کار است که این فرهنگ با تاکید بر مهارت آموزی و کارآفرینی ارتقا می یابد و تاکنون نیز ۲۵ مولفه موثر در ارتقای فرهنگ کار استخراج شده است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در صورتی که فرهنگ کار تیمی، مهارت آموزی و تعامل سازمانی ارتقا یابد، بهره وری، اشتغالزایی و امید به آینده در جامعه شکل می گیرد. 

چکشیان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب یک تفاوت مبنایی با باقی اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی دارد و آن این است که صراحتا بیان می کند که ما بدون خیانت به آرمانهای اولیه انقلاب به چله آن رسیده ایم و یک گذشته پرافتخار داریم با این حال در برخی موارد کم کاریها و نقصانهایی هم داشته ایم اما به آرمانهای اولیه انقلاب خیانت نکرده ایم.

وی اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب، کلید اساسی گشایش همه قفلها را نگاه خوشبینانه به آینده می داند، زیرا مرگ یک ملت زمانی است که امیدی به آینده نداشته باشد اما این امید خوشبینانه باید متکی به ۲ مولفه "عظمت مسیر طی شده از ابتدای انقلاب تاکنون" و "سرمایه و ظرفیتهای مادی و معنوی موجود" باشد.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهمترین ظرفیت امیدبخش کشور سرمایه انسانی آن است که با تکیه بر آن می شود به آینده امیدوار بود و اگر بخواهیم امید به آینده محقق شود باید ضعفها را کم کرد و بر روی نقاط قوت متمرکز شد.

چکشیان افزود: فردی می تواند بیانیه گام دوم انقلاب را با قوت پیش ببرد که تجربه گذشته را با نوآوری، نگاه امیدوارانه، حرکت جدید و جوان گرایی بیامیزد، زیرا ممکن نیست بدون استفاده از تجربه گذشته و عظمت راه طی شده، در بهره گیری از ظرفیتهای مادی و معنوی موجود حرکت جدیدی را آغاز کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز