خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

سلامت در مجموعه‌های مدیریت شهری قزوین در دستور کار قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۱۵۴

استاندار قزوین گفت: سلامت در مجموعه‌های مدیریت شهری باید در دستور کار شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها قرار گیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اتسانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی، روز پنجشنبه در نشست تخصصی شهرداران استان خاطر نشان کرد: روز شهردار فرصت مناسبی است برای توجه دادن به زحمات و خدمات کسانی که در صف اول خدمت‌رسانی به مردم در یک دایره وسیع از خدمات حضور دارند و این زحمات باید دیده شود.

استاندار قزوین افزود: موضوعی که در فواصل مختلف به آن تأکید کرده‌ایم توجه به سلامت در امور است که مجموعه‌های مدیریت شهری باید سلامت را در دستور کار قرار دهند و نباید وقایع ناگواری که در دوران گذشته به وقوع پیوسته تکرار شود که قطعا باید تدبیرگران این عرصه به ویژه شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهرها در مورد آن فکر کنند تا سلامت و دقت در امور بیشتر شود.

وی عنوان کرد: معاونت عمرانی استانداری هم باید در کنار وظایف معمول، نظارت خود را بیشتر کند و نباید مماشاتی وجود داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به اینکه باید مزیت نسبی در فعالیت شهرهای استان مورد توجه قرار گیرد و از ظرفیت مشارکت دیگران هم استفاده شود، خاطرنشان کرد: در بحث مشارکت بعضی نهادهای عمومی غیردولتی یا نهادهای حاکمیتی باید جدی‌تر وارد شد و باید ضرورت و نحوه مشارکت از ناحیه خود شهرداران با مشورت معاونت عمرانی مطرح شود.

وی برخی شهرهای کم جمعیت را شهرهای پر ظرفیتی دانست و افزود: لزوما اینگونه نیست که هرکجا جمعیت بیشتری دارد ظرفیت بیشتری هم داشته باشد و قابلیت سرمایه گذاری در آن بیشتر باشد و باید به شهرهای با جمعیت کم‌تر توجه شود.

اعلایی افزود: شهرهایی که شهرت بالایی ندارند اما دارای ظرفیت‌های خوبی هستند می‌توانند معرفی ‌شوند و برای شهرهایی که در کنار اتوبان قرار دارند مثل سایر استان‌ها می‌توان با برنامه‌ریزی مطلوب درآمد پایدار ایجاد کرد.

وی ظرفیت تردد ۷۰۰ هزار خودرو در سطح استان را دارای اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: حجم عظیم ترددها در سطح استان که مانند رودخانه جاری قابل استحصال است باید مورد توجه قرار گیرد و برای بهره‌گیری از این رودخانه جاری کنار شهرها طرح‌هایی را تدوین و اجرا کرد.

اعلایی با اشاره به تحرک و تعامل شکل گرفته بین شهرداران استان‌، خاطر نشان کرد: بخشی از مسائلی که در این جلسه توسط شهرداران مطرح شد نیاز به مطالعات دارد و باید به آن پرداخته شود‌ تا موجب هم‌افزایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز