خبرگزاری کار ایران

شورای شهر قزوین اعلام کرد؛

نشست زمین پل معلق باراجین را تهدید نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۰۸۹

شورای شهر قزوین درباره تصاویر منتشر شده در خصوص نشست زمین اطراف پل معلق بوستان ملی باراجین بیانیه‌ای صادر کرد و در آن از بازدید تخصصی از این پل و پایداری و سلامت کامل این پل خبر دادند.

به گزارش ایلنا، شورای شهر قزوین در پی انتشار تصاویری درباره غیرایمن بودن پل معلق بوستان باراجین و نشست زمین اطراف آن بیانیه‌ای را صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به درج مطالبی در فضای مجازی مبنی بر نشست زمین در محدوده پل معلق بوستان ملی باراجین صبح امروز نائب رئیس و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین بهمراه تعدای از مدیران ارشد شهری (در حوزه‌های  عمرانی، آتش نشانی،  منطقه نمونه گردشگری باراجین و .... از محل مورد نظر و زمین‌های اطراف آن بازدید نمودند که در جریان این بازدید میدانی کارشناسان مربوطه به بحث و بررسی وضعیت موجود پرداختند و در پایان نتایج ذیل بدست آمد که جهت اطلاع افکار عمومی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

سازه پل کابلی مطابق استانداردهای روز دنیا طراحی و اجرا شده و سازه آن  از محوطه سازی پشت پل مستقل می‌باشد و هم اکنون به لحاظ پایداری و سلامت در شرایط کاملا مطلوب بوده و هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

نشست موضعی ایجاد شده در بخشی از محوطه مجاور به دلیل نفوذ آب و عدم زهکشی در آن قسمت می‌باشد و با اصلاح سطحی به سادگی قابل ترمیم است که این مهم در روزهای آتی اجرا می‌گردد.

بمنظور جلوگیری از رانش خاک در این محدوده نیز احداث دیوار حایل لبه محوطه در دستور کار مدیریت منطقه گردشگری باراجین قرار دارد که سریعا اجرا می‌گردد.

به منظور اطمینان از ایمنی پل معلق بوستان باراجین، بازدید‌های ماهیانه مستمر از این سازه از زمان افتتاح آن صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

تأکید می گردد، امنیت و سلامتی شهروندان عزیز همواره سرلوحه برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری قزوین قرار داشته و دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز