خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

مشکل مسکن خبرنگاران در حال پیگیری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۰۸۰

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: مشکل مسکن خبرنگاران در حال پیگیری است و جلسه ای با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان و خبرنگاران نیز برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ثقتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ظهر امروز در نشست با جمعی از بانوان  رسانه استان و حضور رییس سازمان بسیج رسانه گیلان  در خصوص  مشکلات وچالش های  خبرنگاران برگزار شد،  مطرح کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به عنوان تولیت امر فرهنگ و هنر از تمام سازمان هایی که در جغرافیای سرزمین فرهنگ و هنر سرمایه گذاری می کنند ، تقدیر می کند.

وی با بیان اینکه  فعالیت سپاه در همه حوزه ها از جمله فرهنگ و هنر قابل تقدیر است ،افزود: سپاه علاوه بر نقش مهم و استراتژیک در حوزه سیاسی و نظامی ، در همه  حوزه های فرهنگی ،   اقتصادی  و اجتماعی به میدان آمده وهمراه  دولت ها شده است.

رضا ثقتی خاطر نشان کرد: فرهنگ مقوله ای فراسازمانی است و نمی توان برای آن از یک ارگان شرح وظایف خواست .

وی ادامه داد: توقع داریم ،همه سازمان ها در کنار وظایف ذاتی در حوزه فرهنگ نیز ورود کرده و سرمایه گذاری کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی ، سبک زندگی اسلامی و در مجموع حوزه های مختلف فرهنگ بی‌شک  نیازمند همکاری سایر دستگاه های اجرایی نیز می باشد.

وی گفت :مشکل مسکن خبرنگاران در حال پیگیری است و جلسه ای با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان و خبرنگاران نیز برگزار خواهد شد.

سفتی  با اشاره به اینکه به دنبال نظام مند کردن و عادلانه سازی آگهی های مطبوعاتی هستیم ، تاکید کرد :آگهی های مطبوعاتی لازم است  بصورت نظام مند باشد  تا برای رسانه های فعال سودمند و مفید واقع شود.

این مقام مسئول  در خاتمه  افزود :بانک اطلاعاتی خبرنگاران با پایش جدی در حال انجام است و برای رسانه های فعال امتیاز لحاظ می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز