خبرگزاری کار ایران

مسکن مهر اصفهان؛ سال ۹۳ تمام می شود

بهره برداری از ۲۸ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۴۰۴

۲۸ هزار واحد مسکن مهر شامل ۱۴ هزار واحد شهری و ۱۴ هزار واحد روستایی به متقاضیان تحویل داده شد.

ایلنا: معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در مراسم بهره برداری از ۲۸ هزار واحد مسکن مهر در استان اصفهان گفت: یکی از گامهای مهم و مثبت دولت، تامین مسکن و توجه ویژه به خانوارها بوده است که تلاش شده پروژه مسکن مهر به عنوان عزم بزرگ ملی در جهت خانه‌دار شدن مردم عزیز با دقت و سرعت هر چه بیشتر به پایان برسد.

به گزارش " ایلنا "، " پژمان " در خصوص مسکن مهر استان اصفهان اظهار داشت: کلیه پروژه‌های مسکن استان اصفهان در سال ۹۳ تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز گفت: در پنجمین مرحله افتتاح مسکن مهر استان اصفهان تعداد ۲۸ هزار واحد شامل ۱۴ هزار واحد مسکن مهر شهری در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر، زیر ۲۵ هزار نفر و بافت فرسوده و ۱۴ هزار واحد مسکن روستائی به متقاضیان تحویل داده شد که برای این تعداد ۸ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

" محمود محمودزاده " ادامه داد: از مجموع ۲۱۶ هزار واحد مسکن مهر استان اصفهان تاکنون ۱۷۰ هزار واحد افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۷۶ درصد برنامه مسکن مهر استان محقق شده، اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

گفتنی است این مراسم با حضور معاون وزیر و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، معاون امور عمرانی استانداری اصفهان، مدیر کل راه وشهرسازی استان اصفهان و جمعی از مسئولین استانی و محلی در پروژه مسکن مهر شاهین‌شهر برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز