خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان عنوان کرد؛

تعامل پلیس امنیت اقتصادی و اتاق بازرگانی قزوین برای توسعه فعالیت تجاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۹۵۹

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ما به عنوان پلیس باید در گفتمان‌های فعالین اقتصادی حضور داشته باشیم و در قزوین با همکاری اتاق بازرگانی این امکان فراهم شده و دفتر پلیس امنیت اقتصادی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین شعبه اینترپل هم در استان فعال خواهد شد تا به فعالین واقعی اقتصادی کمک شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان راد در مراسم تجلیل از برترین‌های صنعت و معدن استان که عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: پلیس امنیت اقتصادی باتوجه به نیاز امروز جامعه و مطالبات رهبری فعالیت دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین ادامه داد: قاچاق یکی از موانع تولید و یک جنگ تمام عیار اقتصادی و کودتایی بدون خون ریزی است که منجر به تعطیلی کارخانه‌ها و فقر می‌شود و همین فقر تولید جرم را به همراه دارد، از این برخورد با قاچاق در راستای حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی ضرورت دارد.

وی بیان کرد: امروزه از لحاظ اقتصادی در شرایط حساسی قرار داریم و در برابر مجرمان و فعالین اقتصادی نما که خارج از قوانین فعالیت دارند برخورد جدی خواهیم داشت.

این مقام انتظامی استان افزود: امنیت حیات بشر است و به جهت برقراری امنیت تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و ارتقای امنیت اقتصادی برای فعالین اقتصادی واقعی از اهداف پلیس امنیت اقتصادی است.

وی عنوان کرد: امنیت اقتصادی مهم‌ترین بعد امنیت در جامعه است و از این رو نگاه ما به امنیت برای مردم است و پلیسی جامعه محور هستیم.

حاجیان راد اظهار کرد: با فعال شدن اینترپل در استان قبل از اقدام به تجارت و سرمایه گذاری فعالین اقتصادی در خارج از کشور، استعلامات لازم و اعلان‌های قرمز و شیوه‌های جدید کلاهبرداری اطلاع رسانی می‌شود تا در جریان سرمایه گذاری مشکلی ایجاد نشود.

وی تاکید کرد: پلیس با ایجاد امنیت به تولید و سرمایه گذاری کمک می‌کند و از این رو ما حامی فعالین اقتصادی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز