خبرگزاری کار ایران

در تجلیل از صنعتگران استان عنوان شد؛

اصلاح قوانین خواسته اصلی صنعتگران قزوین از دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۹۵۳

نمایندگان صنعتگران استان در زمینه‌های مختلف به مناسلت روز ملی صنعت و معدن دغدغه‌های خود را مطرح کردند که اصلاح قوانین در حوزه‌های گوناگون یکی از مهم‌ترین خواسته‌های آنان بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، خضری در مراسم تجلیل صنعتگران استان که به مناسبت روز ملی صنایع و معادن عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: چشم انداز ما این است که قزوین قطب خودروهای تجاری کشور شود.

نماینده صنعتگران استان قزوین ادامه داد: حاکمیت باید بسترهای مناسب برای کسب و کارها را فراهم کند تا جذب سرمایه داشته باشیم، همچنین ثبات اقتصادی یکی از مواردی است که به آن نیاز داریم و عدم ثبات ارز به واحدهای تولیدی آسیب جدی وارد می‌کند.

وی بیان کرد: قوانین روشن و مشخص و هماهنگی در تیم دولت، تصحیح رویه حسابداری و مالیاتی متناسب با اقتصاد تورمی و توجه به روند قیمت گذاری باتوجه به تورم از مواردی هستند که واحدهای اقتصادی به آن نیاز دارند و برای داشتن واحد تولیدی پویا و بقای آن‌ها باید این مسایل اقتصادی کلان حل شوند.

این مسئول افزود: اوقافی بودن املاک واحدهای صنعتی شهر صنعتی البرز یکی از مواردی است که باید پیگیری شود تا واحدها بتوانند از دارایی‌های خود با قدرت بیشتری استفاده کنند.

نماینده بخش معدن استان هم در این جلسه عنوان کرد: معدن‌کاران متناسب با ماهیت کار خود بیشتر در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند، معدن می‌تواند به توسعه کشورها کمک کند، قانون موجود درحال حاضر به معادن به یک چشم نگاه می‌کند و همین باعث شده معادن کوچک نتوانند خود را تطبیق داده و با مشکل مواجه شوند.

حسینی اظهار کرد: نگاه به معادن کوچک صرفا اشتغالزایی است و معادن بزرگ می‌توانند نقش بالاتری در توسعه داشته داشته باشند و با اقدامات دانش بنیان در کنار فعالیت معدنی به حل مشکلات کمک کنند.

وی ادامه داد: معادن به صورت بالقوه برای توسعه مناسب هستند اما لازم است مقررات و آئین نامه‌ها در بخش‌هایی مورد بازنگری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز