خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت استان:

۹۹ شرکت دانش بنیان در قزوین مستقر است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۹۴۱

رئیس سازمان صمت استان قزوین گفت: باتوجه به شعار سال باید به تکنولوژی و صنایع دانش بنیان توجه کنیم و قزوین در این حوزه پیشران بوده و بیش از ۹۹ شرکت دانش بنیان در استان مستقر است که نسبت به سایر استان‌ها وضعیت مطلوبی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عزیزالله افضلی در مراسم تجلیل از صنعتگران استان که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: برای اولین بار از روز اصناف تا روز صنعت با عنوان دهه تولید و صنعت نامگذاری شد و به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی در این حوزه برگزار شد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین ادامه داد: تولید سخت‌ترین حوزه اقتصاد است و از این رو باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی بیان کرد: کرونا با محدودیت‌هایی که داشت مشقات تولید را دو چندان کرد، قزوین باتوجه به شاخصه‌هایی که دارد در دهه گذشته مورد توجه صنعتگران قرار گرفت و سرمایه گذاری رشد خوبی داشت و باید در تصمیم‌گیری توجه ویژه داشته باشیم تا ظرفیت‌های استان هدر نرود.

این مسئول افزود: دولت سیزدهم به تولید اهمیت زیادی قایل است و تغییراتی در زمینه قوانین و دستورالعمل‌ها صورت گرفته که به نفع مجموعه تولید کشور است.

وی عنوان کرد: توجه دولت به استفاده از محصول ایرانی و توانمندی داخلی بیشتر معطوف است و امیدواریم باتوجه به این امر به صادرات برسیم چون از نظر لجستیک در موقعیت خوبی قرار گرفته‌ایم.

افضلی اظهار کرد: در استان می‌توانیم از ظرفیت‌های دانشگاهی و صنایع سبز و هایتک بیشتر استفاده کنیم و می‌تواند تولید صنعت دانش محور را توسعه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز