خبرگزاری کار ایران

پیام مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به مناسبت روز صنعت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۸۵

اردشیر سعد محمدی طی پیامی، فرا رسیدن دهم تیر، روز صنعت و معدن را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل «ومعادن» به شرح زیر است: دهم تیرماه روز صنعت و معدن را بر تمام تلاشگران، کارآفرینان، کارگران و زحمتکشان این عرصه تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روزافزون تمامی مجاهدان خط نخست جهاد اقتصادی در جبهه تولید را از درگاه ایزد متعال خواهانم.

بخش صنعت و معدن با اشتغالزایی، رفع محرومیت و ایجاد ارزش افزوده، سهم قابل توجهی از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده و نقش بی‌بدیلی در اقتصاد کشور به عهده دارد. توسعه صنعتی کشور و ایفای نقش بیشتر این بخش در رشد و بالندگی اقتصاد، نیازمند نگاه جدی به توان داخلی است.

امروزه با وجود شرایط سخت تحریم، درخشش بارقه های امید و پویایی و حرکت، همچنان از بخش صنعت کشور بر فضای جامعه می تابد و  ظرفیت‌های گسترده صنعت و معدن مسیری درخشان برای پیشرفت تولید، اشتغال و صادرات خواهد بود.

در اوج فشارهای ناجوانمردانه قدرتهای بزرگ با هدف تضعیف اقتصاد کشور بزرگ ایران، بهره‌برداری و استخراج معادن با هدف تولید انواع مواد معدنی، همچنین تولید محصولات با ارزش افزوده در زنجیره محصولات معدنی و فولادی در طول سالیان اخیر با رشد قابل توجهی روبه‌رو بوده است و سهم عمده ای از سبد صادرات غیرنفتی کشور را محصولات معدنی در حلقه‌های اول زنجیره ارزش به خود اختصاص داده است.

صنعتگران و معدنکاران این مرز و بوم با تکیه بر عزم ملی و بهره گیری از اقتصاد دانش‌بنیان، بومی سازی و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و معدن توسعه صنعت و ارتقاء شاخص‌های اقتصادی کشور را مجدانه دنبال می کنند.

روز صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا تلاش‌ها و زحمات صنعتگران و معدنکاران را ارج نهاده و بار دیگر با ملت ایران عهد ببندیم که تا پای جان برای پیشرفت و اعتلای ایران اسلامی تلاش خواهیم کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز