خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم دامغان:

در دامغان تقریبا فقیر نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۸۹۶

نماینده دامغان با بیان اینکه اصلی ترین عامل ثروت در دامغان پسته است ،گفت: در دامغان تقریبا فقیر نداریم،زیرا بهترین کمک خرج خانواده‌ها پسته است.

به گزارش ایلنا از سمنان، علی اکبر علیزاده نماینده دامغان در آیین تجلیل از دست اندرکاران هشتمین جشنواره ملی پسته ایران _ دامغان افزود: باید دست به دست هم دهیم تا نه تنها زحمت‌های گذشتگان به عقب برگردد بلکه به سمت جلو حرکت کنیم.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار کرد: این ثروت را خدا به ما داده است یعنی اگر بخواهیم کار انجام بدهیم در هر زمینه ای بیشتر از این قضیه نمی‌توانیم؛ یعنی ما دنبال این هستیم فقر از بین رود، اشتغال ایجاد شود، همبستگی ملی ایجاد کنیم، اصلی ترین منبع درآمد مردم را اگر نگاه کنید یکی از آنها پسته است.

وی یادآور شد: بهتر است برای جشنواره پسته هدفی داشته باشیم مانند افزایش محصول در سطح، مبارزه با آفات و... که با توجه به  سخنرانانی که دعوت می‌شوند امیدوارم برنامه‌های امسال جشنواره به همین  سمت و سو برود.

نماینده دامغان بیان کرد: سال‌های قبل مشکل کرونا بود اما امسال این مشکل وجود ندارد و باید حداقل 2 هزار 3 هزار باغدار در جشنواره شرکت کنند زیرا نهایتا باغداران باید بهره‌برداری کنند.

وی ادامه داد: نمایشگاه جشنواره سال قبل واقعا عالی بود اما حضور کشاورزان آن چنان که باید می‌شد نبود.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس در بخش دیگری از صحبت هایش نیز گفت: مردم دامغان به دلیل تدینی که دارند  بالاترین میزان پرداخت صدقات به کمیته امداد در استان سمنان مربوط به آنها است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز