خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان خبر داد؛

موافقت وزارت علوم با تاسیس 3 رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۴۹

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان بیان کرد: شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با تاسیس 3رشته برای سال تحصیلی 1402 - 1401 در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان موافقت کرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، رضا نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اعلام این خبر گفت: مجوز تاسیس رشته مهندسی حرفه ای فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و کارشناسی ناپیوسته انیمیشن دیجیتال و کاردانی امور اداری برای دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اخذ شد.

وی افزود: در راستای آمایش رشته ها، ضرورت کارآفرینی، افزایش مهارت آموزی و برطرف کردن نیازهای صنعت، مجوز 3 رشته جدید برای دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان صادر شد که از مهرماه سال جاری دانشجو در این دانشکده ها پذیرفته خواهد شد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان افزود: با اضافه شدن این سه رشته به سبد آموزشی این دانشگاه، تعداد رشته‌های دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به 59 رسیده است.

نقدی با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در حال حاضر با داشتن بیش از ۴ هزار دانشجو و ۴ دانشکده در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان در حال ارائه خدمت به جوانان این مرز و بوم است.

وی اضافه کرد: ثبت نام پذیرش در مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  از 14 تیر آغاز  و تا 21 تیر ماه ادامه دارد.  

دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و متناسب با فرصت‌های جدید شغلی برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار در حوزه‌های مهارتی ، تکنولوژی و همچنین افزایش اشتغال مولد و کاهش بیکاری، رسالت و مأموریت خود را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز