خبرگزاری کار ایران

معاون امور جوانان ورزش و جوانان استان:

کانون واسطه گری ازدواج در گلستان تاسیس می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۸۶۶

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان گلستان گفت: به مناسبت هفته ازدواج کانون واسطه‌گری ازدواج در گلستان تشکیل می شود وهمچنین از فرمانداران شهرستان ها خواستیم که یک‌تشکل مردم نهاد درحوزه ازدواج تشکیل دهند.

به گزارش ایلنای گلستان، حامد ملاحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: میانگین  ازدواج کشوری ۶.۸ درصد هست که این عدد در استان گلستان ۷.۸ درصد است و در حوزه طلاق میانگین کشوری ۲.۴ درصد و این آمار در این گلستان ۲.۱ ثبت شده است.

وی ادامه داد: بررسی‌هایی انجام دادیم نشان داد مهمترین عامل طلاق بین زوجین مشکلات مالی است و متوسط ثبت طلاق در شهرستان‌های رامیان، کردکوی، کلاله، بندرترکمن، آق‌قلا، مراوه‌تپه و گرگان از متوسط کشوری بالاتر است.

وی تصریح کرد: در هفته ازدواج تمامی بقاع متبرکه استان در اختیار زوج‌های جوان برای برگزاری مراسم عقد در نظر گرفته‌ایم وجشنواره ازدواج اقوام گلستان زمین در این هفته برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دراستان گلستان  ۱۱۰ تشکل ثبت شده داریم که تعداد ۸ تشکل  با محوریت تخصصی ازدواج وخانواده فعالیت می‌کنند و همچنین از فرماندران شهرستان‌ها درخواست کردیم یک تشکل مردم نهاد در زمینه ازدواج وخانواده تشکیل بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز