خبرگزاری کار ایران

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خبرداد؛

راه اندازی سامانه پیامکی سوت زنی در دادگستری گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۷۰۱

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان گفت: حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به منظور مشارکت مردم در مبارزه با فساد، سامانه پیامکی سوت‌ زنی را راه‌اندازی کرده است و مردم می توانند سوء جریان های مالی و فساد اداری را به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ پیامک کنند.

به گزارش ایلنای گلستان، مهدی رزاقی نژاد اظهارکرد: این سامانه پلی است برای ارتباط با کسانی که می‌خواهند فساد اداری  و کارچاق کنی در دستگاه قضایی و سازمان های تابعه قوه قضاییه شامل اداره های بازرسی، اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و  اداره کل زندان ها  و همچنین وکلا و کارشناسان را در استان افشا کنند.

به گفته وی، گسترش زمینه مشارکت مردمی در امر نظارت همگانی، پیشگیری از بروز تخلف و جرم، ارتقای سلامت نظام اداری، مقابله با فساد و توسعه فرهنگ قانون‌مداری از اهداف سامانه سوت‌زنی است.

وی افزود:  اگر کسی تخلفی را مشاهده کرد می‌تواند بدون نگرانی از فاش شدن هویتش، تخلف را گزارش کند  و منتظر پیگیری‌های قانونی باشد.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان ادامه داد: شماره تماس ۱۵۸۰ هم در طول شبانه روز گزارش‌های مردمی را در این زمینه دریافت می‌کند.

او گفت: افراد می‌توانند حضوری هم گزارش‌های خود از متخلفین را به ستاد خبری حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز