خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

سرمایه گذار جدید پتروشیمی گلستان به زودی کار خود را آغاز می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۶۰۲

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: سرمایه گذار جدید پتروشیمی گلستان معرفی شده و به زودی کار خود را آغاز می کند.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدرآسیابی در جلسه تعیین تکلیف نهایی پتروشیمی گلستان که در دادگستری کل استان با حضور استاندار گلستان و هیات شرکت صنایع پتروشیمی ایران تشکیل شد گفت: موضوع احیای شرکت پتروشیمی گلستان با دستور رئیس قوه قضاییه در سفر استانی کلید خورد و با اختیارات قضایی تفویض شده، دادگستری استان با تلاش مستمر و با همکاری دستگاه‌های اجرایی  استان به ویژه استاندار گلستان در صدد رفع موانع حقوقی وقضایی مربوط به ورود سرمایه‌گذار جدید است.

وی ادامه داد: هیأت مدیره فعلی با توجه به دستور قضایی، ضمن همکاری لازم با سرمایه گذار جدید ، هیچ گونه مانع تراشی در امر سرمایه گذاری  نخواهد داشت و دستگاه قضایی استان از سرمایه گذار جدید حمایت و پشتیبانی کامل خواهد کرد.

وی افزود: جلسه امشب جلسه نهایی است و حداکثر تا یک ماه آینده سرمایه گذار جدید در استان مستقر و کار را آغاز می کند و تا زمانی که این شرکت احیا شود دستگاه قضایی در کنار سرمایه گذار جدید است و پس از احیا و رفع موانع قضایی، کار به بخش اجرایی سپرده می شود.

نماینده عالی  قوه قضاییه در استان با بیان این که حمایت قضایی ما از  سرمایه گذار  پتروشیمی جدی است افزود: اهتمام  دو رئیس قوه در سطح کلان و مسئولان قضایی و اجرایی در سطح استان، برای  پیگیری راه اندازی پتروشیمی گلستان یک تعامل هماهنگ قضایی و اجرایی است و انشاالله تلاش ها به زودی به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز