خبرگزاری کار ایران

معرفی رئیس دادگستری و دادستان جدید شهرستان گنبدکاووس

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۳۳۹

با پیشنهاد رئیس کل دادگستری گلستان و صدور احکام جداگانه از ناحیه رئیس قوه قضاییه ،حسن شهابی به عنوان رئیس دادگستری و حسینعلی ایزد به عنوان دادستان شهرستان گنبدکاووس معرفی شدند.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی در این مراسم با اشاره به شعار امسال گفت: یکی از شاخص‌های ارزیابی حوزه های قضایی ، میزان رضایتمندی مردم است.

وی ادامه داد: خدمتگزاری در دستگاه قضا باید توام با تکریم ارباب رجوع باشد و این از رویکردهای قوه قضاییه و مطابق با سند تحول آن است.

وی با اشاره به ملاقات عمومی روز سه‌شنبه مجموعه دادگستری کل گلستان، افزود: ملاقات عمومی در سایر شهرستان‌های استان باید در همه ایام اداری هفته  انجام شود و اتاق روسای دادگستری‌ و دادستان‌های عمومی و انقلاب به روی مردم باز باشد.

امام جمعه گنبدکاووس نیز در این مراسم با تجلیل از عملکرد مجموعه دستگاه قضایی این شهرستان گفت: احقاق حق و عدالت گستری از وظایف اصلی دستگاه قضایی در نظام جمهوری اسلامی است که باید به نحو احسن انجام شود.

حجت الاسلام محمود ترابی افزود: مردم بهترین داور عملکرد یک اداره و نهاد هستند و دادگستری هم باید از نظارت‌های مردمی و سوت زنی آنها در پیشبرد اهداف، تحقق عدالت و اثربخشی بیشتر استفاده کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز