خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری گلستان:

معاون قلابی ِ دادستان ِ گرگان به دام افتاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۱۹۲

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری معاون قلابی ِ دادستان مرکز استان در گرگان خبر داد .

به گزارش ایلنای گلستان،حیدر آسیابی اظهارکرد: این فرد با  ادعای این که معاون دادستان گرگان است  به نفع یکی از طرفین  دعوی با طرف دیگر پرونده دیدار و با تهدید از او می خواست از پیگیری شکایت خود در دادسرا منصرف شود .

آسیابی افزود: در پی دریافت گزارش های مردمی درباره دخالت فردی با  ادعای معاون دادستانی ، با توجه به حساسیت موضوع ، بلافاصله رصد و پایشِ اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات دادگستری استان آغاز شد .

این مقام ارشد قضایی گلستان گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان این معاون ِ قلابی شناسایی و دستگیر شد .

آسیابی افزود: افرادی که در دام ِ این فرد گرفتار شده اند برای شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به نشانی گرگان ، بلوار شهدی کلانتری ( کمربندی ) ، خیابان دانشجو ( جهاد) ، دادگستری کل مراجعه کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان  به مردم توصیه کرد: مراقب باشند تا در دام ِ  افرادی که مدعی ِ زد و بند یا نفوذ در دادگستری هستند و یا این که خود را با عناوین قضایی معرفی می کنند  ، نیفتند و اگر سر ِ راهشان افراد اینچنینی قرار گرفتند می توانند در هر ساعت از شبانه روز با شماره  1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان تماس بگیرند و گزارش دهند تا در کوتاهترین زمان ممکن، بررسی و اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز