خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز:

اقدامات عمرانی در خط ۲ مترو شیراز با سرعت ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۴۹۲

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز گفت: اجرای خط دوم قطار شهری شیراز، یکی از نمودهای بارز توان فنی و تخصصی مهندسان و متخصصان ایرانی است .

به گزارش ایلنا، امیر یقطین در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه خط دوم قطار شهری شیراز، گفت: هم اکنون اقدامات عمرانی در ایستگاه‌های مختلف و طول مسیر خط ۲ مترو با سرعت ادامه دارد.

او گفت: عمیق‌ترین نقطه ایستگاهی در خط ۲ قطار شهری شیراز، در میدان امام حسین (ع) واقع شده است که این ایستگاه، محل تقاطع خطوط یک و ۲ قطار شهری شیراز محسوب می‌شود.

یقطین با یادآوری اینکه، عملیات سویل خط ۲ در میدان امام حسین (ع)، بدون تاثیر بر روند بهره‌برداری خط یک، تداوم دارد، گفت: عمق ایستگاه امام حسین (ع) در محل سکوی مسافرگیری خط یک ۱۲ متر و در سکوی مسافرگیری خط ۲، حدود ۳۰ متر است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل ریلی شهرداری شیراز گفت: علاوه بر موضوع ترافیک موجود، عرض کم خیابان مشیرفاطمی و وجود ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری متعدد و عمدتا سازه‌های قدیمی، از مسائل مهم و تاثیرگذار بر روند اجرای پروژه بوده است.

یقطین گفت: اجرای خط دوم قطار شهری شیراز، یکی از نمود‌های بارز توان فنی و تخصصی مهندسان و متخصصان ایرانی است و تونل‌های احداث شده در خط ۲ قطار شهری در محدوده خیابان مشیرفاطمی، عریض‌ترین تونل‌ها در کشور محسوب می‌شود.

وی همچنین از برپایی نمایشگاهی از محصولات بازمهندسی و بومی شده در این سازمان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه، ۴۵ محصول خارجی که توسط شرکت‌های دانش‌بنیان بومی‌سازی و بازمهندسی شده است به نمایش گذاشته می‌شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز