خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان خبر داد؛

عملیات پرواز مشترک اورژانس هوایی قزوین و تهران جهت نجات کودک ۳ ساله

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۴۵۵

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: کودک سه ساله‌ای که بر اثر سقوط موتور سیکلت دچار آسیب شده بود با هماهنگی اورژانس هوایی قزوین و تهران برای اقدامات درمانی به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

به گزارش ایلنا، سهیل سلطانی با اعلام این خبر گفت: در مأموریتی که امروز به مرکز ارتباطات اورژانس قزوین مبنی بر سقوط موتور سیکلت بر روی کودک سه ساله اعلام شد، شرایط به‌گونه‌ای بود که این کودک توسط خانواده به بیمارستان شفا تاکستان منتقل شده بود، در بیمارستان شفا تاکستان اقدامات درمانی برای وی انجام گشته و بنا به شرایط خاص مصدوم، نیاز بود به تهران منتقل شود و پس از هماهنگی‌ها و پذیرش از تهران، مستلزم انتقال هر چه سریع‌تر کودک به تهران بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین ادامه داد: با بررسی شرایط کودک و طبق نظر پزشکان، هماهنگی‌های مربوطه با بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) انجام شد و کودک باید در شرایط ویژه به‌سرعت به تهران اعزام می‌شد.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته بین اورژانس هوایی قزوین و تهران و بیمارستان‌ها، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اورژانس هوایی قزوین آماده اعزام کودک ۳ ساله به تهران شد.

سلطانی ادامه داد: اورژانس هوایی قزوین در پد بالگرد ورزشگاه ۱۵ خرداد تاکستان آماده‌باش بود تا کودک ۳ ساله را که دچار آسیب‌های فراوان شده بود تحویل گرفته و در سریعترین زمان ممکن به پد بالگرد بیمارستان رازی استان البرز برساند و پس از رسیدن اورژانس هوایی قزوین، کودک در کمترین زمان ممکن تحویل اورژانس هوایی تهران شد و توسط اورژانس هوایی استان تهران جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان حضرت رسول اکرم تهران منتقل گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز