خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان قزوین:

نوزاد قزوینی با کمک اورژانس هوایی در رازمیان به دنیا آمد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۲۱

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: نوزاد چهارم خانواده با کمک کارشناسان اورژانس زمینی و هوایی قزوین حین انتقال به اورژانس هوایی به دنیا آمد.

به گزارش ایلنا، سهیل سلطانی با اعلام این خبر گفت: تماسی که با مرکز ارتباطات اورژانس قزوین گرفته شد، خبر از آغاز دردهای زایمان مادر باردار 24 ساله در رازمیان می‌داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: پس از این تماس، کارشناسان پایگاه رازمیان  به همراه ماما درمانگاه رازمیان به آدرس اعلام شده اعزام شدند و پس از رسیدن بر بالین مادر  وضعیت بررسی شد و افزایش دردهای مادر، خبر از احتمال زایمان قریب‌الوقوع می‌داد.

وی عنوان کرد: بنابر شرایط مادر باردار که در هفته ۳۸ بارداری بود و هرلحظه احتمال بدنیا آمدن نوزاد را می‌دادند در خواست اورژانس هوایی شد که سریعا پرسنل تیز پرواز نیروی هوایی ارتش به همراه کارشناسان اورژانس به پد اورژانس هوایی رازمیان اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: در حین انتقال مادر باردار به پد اورژانس هوایی در پد بالگرد رازمیان نوزاد دختر توسط کارشناسان اورژانس پایگاه رازمیان ، کارشناس اورژانس هوایی و ماما شبکه بهداشت رازمیان نوزاد دختر چشم به جهان گشود و در نهایت مادر باردار در شرایط خوب توسط پرسنل اورژانس هوایی به پد بیمارستان ولایت منتقل گردید و توسط آمبولانس مینودر به بیمارستان کوثر منتقل شدند.

سلطانی گفت: این نوزاد دختر، فرزند چهارم مادر ۲۴ ساله بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز