خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس استان:

اقدام به موقع اورژانس قزوین جان بیمار در ارتفاعات الموت را نجات داد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۰۳۳

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: با اقدام به موقع عوامل اورژانس هوایی استان قزوین، فرد بیماری که دچار حمله قلبی شده بود نجات پیدا کرده و برای درمان به بیمارستان بوعلی منتقل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سهیل سلطانی با اشاره به نجات جان بیمار با اورژانس گفت: ظهر امروز طی تماسی با مرکز ارتباطات فوریت‌های پزشکی استان قزوین و درخواست کمک برای نجات جان آقای  ۵۹ ساله که دچار درد قفسه سینه و مشکلات قلبی شده بود، بلافاصله آمبولانس پایگاه رازمیان به آدرس اعلام شده که در روستای شنگرود از توابع الموت غربی بود اعزام شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس بر بالین بیماری که با سابقه مشکلات دیابت و فشارخون دچار درد قلبی شده بود به‌دلیل شرایط حاد بیمار که لازم بود در کمترین زمان ممکن به بیمارستان بوعلی اعزام شود، درخواست اورژانس هوایی داده شد.

سلطانی گفت: با اعلام اورژانس به پایگاه اورژانس هوایی، پرسنل تیز پرواز هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی و فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند و بیمار توسط هلی کوپتر اورژانس هوایی قزوین به پد بالگرد بیمارستان ولایت منتقل شده و سپس به‌وسیلهٔ آمبولانس پایگاه مینودر به بیمارستان بوعلی انتقال داده شد که خوشبختانه با اقدام به موقع تکنسین‌های اورژانس، جان بیمار نجات یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز