خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان:

دستگاه قضایی در کمک به رفع مشکلات تولید و تجارت مصمم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۶۰

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به گستردگی فعالیت صنعت، معدن و تجارت در این استان، گفت: دستگاه قضایی در کمک به رفع مشکلات تولید و تجارت مصمم است.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد آقایی در دیدار با رئیس سازمان صمت گیلان به مناسبت دهه «تولید و تجارت» با اشاره به اینکه دامنه فعالیت‌های سازمان صمت به شدت گسترده است، تأکید کرد: در واقع سه سازمان در یک جا در حوزه صنعت و تولید و بخشی دیگر در حوزه اصناف و بازرسی و قسمتی نیز در حوزه معدن فعالیت می‌کنند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با بیان اینکه اداره کل صمت به عنوان بزرگترین نهاد اقتصادی استان است، تصریح کرد: فشارهای مستقیم و غیرمستقیم زیادی بر نهادهای اقتصادی وارد می‌شود ولی ما در کنار همه دستگاه‌های خدمت رسان به مردم هستیم.

آقایی با اشاره به اینکه دستگاه قضائی در راستای کمک به رفع مشکلات حوزه تولید و تجارت مصمم است، تاکید کرد: ما در امور اجرایی نه تداخل و تقابل داریم و با رویکرد حمایتی و نظارتی تلاش داریم که منویات مقام معظم رهبری در قالب شعار سال و اهداف عالیه نظام محقق و عملیاتی شود.

وی با قدردانی از قانونمداری و اخلاق مداری مدیرکل صمت استان و رویکرد مطلوب خدمت‌رسانی، افزود: در راستای احیای واحدهای راکد و ایفای حقوق عامه از خادمین عرصه تولید و تجارت پشتیبانی خواهیم کرد تا تولید و اشتغال استان رونق بیشتری بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز