خبرگزاری کار ایران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان:

بیش از ۱۵۰۰ هکتار اراضی ملی گیلان رفع تصرف می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۹۳۵

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به رفع تصرف هزار و ۵۲۰ هکتار اراضی استان در سال گذشته، گفت: با تغییر کاربری‌ها برخورد قاطع می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، احمد آقایی با اشاره به اینکه تحقق عدالت اجتماعی و قضایی رسالت اصلی قوه قضاییه است، تأکید کرد: استقرار عدالت در جامعه زمینه ساز ایجاد نظم اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها است.

وی با بیان اینکه برقراری قانونمندی و رعایت حقوق شهروندی از دیگر رسالت‌های دستگاه قضایی است، گفت: در سال گذشته بیش از ۵۰۰ هزار پرونده در دادگستری استان گیلان بررسی شده است.

آقایی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار شهروند نیز در سال گذشته از خدمات ملاقات حضوری با مسئولان دادگستری استان بهره مند شده است، افزود: دیدارهای چهره به چهره مردم با مسئولان دستگاه قضا نشان دهند حسن اعتماد در جامعه و شعور و درک بالای شهروندان است.

وی همچنین در ادامه به برخی فعالیت‌ها و اقدامات دادگستری گیلان در تحقق اقتصاد مقاومتی اشاره و تصریح کرد: این اقدامات از تعطیلی بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی جلوگیری کرده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به رفع تصرف هزار و ۵۲۰ هکتار از اراضی ملی در استان، گفت: در زمینه تغییر کاربری نیز دستگاه قضائی استان ورود جدی داشته است.

وی همچنین به چالش تنش آبی و مشکلات در تأمین آب کشاورزی اشاره و بیان کرد: ورود دستگاه قضا به موضوع آب بندان ها تا حدودی این مشکل را برطرف کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز