خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خبر داد؛

تأیید صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۳۲

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده و فراهم نمودن مقدمات لازم نظیر محصور نمودن منطقه و ایجاد کنترل دوربینی، ایجاد ساختمان گمرک و انبار سرپوشیده و روباز گمرکی و بقیه موارد تاییدیه صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سمنان اخذ شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمدرضا باقری با بیان اینکه در حال حاضر استان سمنان دارای ۲ منطقه ویژه اقتصادی دارای کد گمرکی است، افزود: تا پیش از این، تنها منطقه ویژه اقتصادی که در استان با کد گمرکی فعالیت داشته، منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بود.

وی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی سمنان دارای یک هزار هکتار اراضی در اختیار است که در ۱۰ کیلومتری شرق شهر سمنان واقع شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهارداشت:قرارگرفتن در کریدور شمال-جنوب و شرق- غرب، وجود منابع عظیم مواد معدنی، وجود خط آهن سراسری و فرودگاه از جمله مزایای منطقه ویژه اقتصادی است.

وی تصریح کرد: قرار گرفتن در مجاورت شهرک صنعتی سمنان و امکان استفاده و تبادل مواد اولیه، محصولات و توان مهندسی با واحدهای صنعتی موجود در این شهرک از دیگر مزایای منطقه ویژه اقتصادی سمنان است.

باقری یادآور شد: با پیگیری‌های بعمل آمده تا آینده نزدیک کد ترخیص نیز همچون کد گمرکی برای منطقه ویژه اقتصادی سمنان صادر می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز