خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول دادستان کل کشور؛

ساختمان جدید دادسرای عمومی و انقلاب قزوین افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۱۵

در چهارمین روز از هفته گرامیداشت قوه قضاییه، ساختمان جدید دادسرای قزوین با حضور معاون اول دادستان کل کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، همزمان با هفته قوه قضاییه و با حضور معاون اول دادستان کل کشور قزوین، ساختمان جدید دادسرای عومی قزوین در  زیربنای به مساحت 6400 متر مربع به بهره برداری رسید.

 این ساختمان چهار طبقه و با 150 اتاق به بهره‌برداری رسید و ابنیه جانبی آن هم 350 متر است.

با بهره برداری از این ساختمان خدمت رسانی به مراجعان بهبود می‌یابد.

معاون اول دادستان کل کشور که برای مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب قزوین در استان حضور پیدا کرده بود، در این مراسم هم حاضر شد و گفت: مردم ایران اسلامی شایسته بهترین خدمات هستند و باید خدمات دستگاه قضایی نیز به بهترین شکل و در مکانی در شان شهروندان ارائه شود و قطعاً افتتاح ساختمان جدید دادسرای قزوین انتظارات شهروندان را از این حیث برآورده خواهد کرد، تا در محیطی مناسب خدمات را دریافت کنند.

حجت الاسلام سید محسن موسوی ادامه داد: در هر دستگاهی نیروی انسانی بسیار حائز اهمیت است و قطعاً این موضوع در دستگاه قضایی نیز مورد توجه قرار دارد و باید امکانات حداقلی برای همکاران قضایی و اداری فراهم شود تا در محیطی مناسب و در کمال آرامش به شهروندان خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز