خبرگزاری کار ایران

فرماندار شیراز :

هیچ نوجوانی در شیراز بازداشت نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۸۲۰

فرماندار شهرستان شیراز گفت: در حال حاضر پنج نفر در رابطه با هنجارشکنی بلوار چمران در بازداشت به سر می‌برند که هیچ کدام نوجوان دختر یا پسر نیستند.

به گزارش ایلنا، لطف الله شیبانی با رد برخی مطالب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی با تاکید بر لزوم برخورد با درایت و مسئولانه با ماجرای اخیر هنجارشکنی در بلوار چمران این شهر، اظهارداشت: هیچ نوجوانی در رابطه با موضوع هنجارشکنی در بلوار چمران شیراز بازداشت نشده است.

وی بیان کرد: برای برخورد با چنین رفتار‌های هنجارشکنانه‌ای باید عوامل فرهنگی و اجتماعی هم مدنظر قرار داد.

فرماندار شیراز گفت: رویکرد در قبال این نوجوانان که در این رخداد اقدام به رفتار هنجارشکنانه کرده‌اند باید با درایت باشد، زیرا این افراد مانند فرزندان همه ما هستند و اگر خطایی کرده‌اند نباید رفتار احساسی در مواجهه با آن انجام شود.

او به انتشار برخی اخبار در فضای مجازی در خصوص دستگیری نوجوانان دختر و پسر حاضر در این ماجرا اشاره و افزود: هیچ نوجوان دختر یا پسری در این رابطه دستگیر نشده و تنها با عوامل اصلی و تصمیم گیر برخورد شده است.

فرماندار شیراز ادامه داد: در حال حاضر پنج نفر در رابطه با این موضوع در بازداشت به سر می‌برند که سه نفر عوامل موثر در این رابطه و ۲ نفر نیز مسئولان مربوطه ورزشی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز