خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

دمای هوا فردا در اردبیل افزایش می‌یابد/ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۷۷۷

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل از افزایش محسوس دمای هوا طی فردا در استان خبر داد و گفت: دما در نواحی مرکزی استان تا 33 درجه خواهد رسید.

سیاوش محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که جو استان تا اواسط هفته جاری در بیشتر ساعات نسبتاً پایدار خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس در مدت یادشده آسمان استان عموماً صاف تا نیمه ابری توام با وزش باد(گاهی تند) و در پاره ای از اوقات غبار آلود(بویژه نوار غربی استان) خواهد بود.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان اردبیل گفت: با توجه به شرایط فصلی و محلی و نیز گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو، تا روز دوشنبه(۶ تیرماه) در برخی نواحی استان بویژه شهرستان های هم‌جوار با کوهستان سبلان در ساعات بعد از ظهر و عصر شاهد رشد ابرهای همرفتی، رخداد تندباد موقتی و رگبار باران خواهیم بود که اوج این ناپایداری های موقتی در روز یکشنبه(۵ تیرماه) در نواحی مرکزی و جنوبی پیش بینی می شود.

محمدی ادامه داد: نواحی شمالی و جنوبی استان تا اواسط هفته جاری هوای گرم تابستانه را تجربه خواهند کرد؛ اوج افزایش دما در نواحی مرکزی استان روز یکشنبه انتظار می رود(۳۱ تا ۳۳ درجه سلسیوس) اما از روز دوشنبه قدری از گرمای هوا در این مناطق کاسته خواهد شد؛ لذا به هم استانی ها توصیه می شود در مصرف برق و آب صرفه جویی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز