خبرگزاری کار ایران

شهردار گرگان:

۱۱ ساختمان ناایمن در گرگان اخطار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۴۷۰

شهردار گرگان گفت: در شهر گرگان ۱۱ ساختمان ناایمن وجود دارد و این ساختمان ها اخطار گرفتند و به دادستانی معرفی کردیم که حتی با هیأت مدیره ساختمان ها گفت وگو کردیم که شاهد متروپل نباشیم.

به گزارش ایلنای گلستان، محمدرضا سبطی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ساخت شهربازی در گرگان طی ۳ مرحله به بهره برداری می رسد وهم اکنون قرارگاه خاتم الانبیا مشغول به کار هستند که تا به امروز بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: برای آسفالت  خیابان های شهر گرگان کمبود قیر داریم ودرحال تلاش هستیم قیر مورد نیاز را هرچه زودتر تامین کنیم و ۴۷۶ میلیارد تومان تعهد ما برای آسفالت در سال گذشته بود.

وی تصریح کرد: بودجه سال گذشته شهرداری گرگان در سال گذشته  هزار میلیارد تومان بود که تا آبان ماه ۱۴۰۰ فقط ۲۰۰ میلیارد تومان محقق شده بود وما با تلاش ها توانستیم پنج ماهه پایانی سال  ۸۰۰ میلیارد تومان محقق کنیم.

سبطی بیان کرد: بودجه امسال شهرداری ۱۵۰۰میلیارد تومان است که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته است وشهرداری گرگان از کمک های ملی واستانی برخوردار نیست.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: اولویت های شهرداری گرگان توسعه فضای سبز و زیبا سازی است و توانستیم رتبه برتر در کشور بدست آوریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز