خبرگزاری کار ایران

شهردار گرگان:

اجرای طرح ویژه ساماندهی دستفروشان و وانت های بارفروش بار در شهر گرگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۹۴۵

شهردار گرگان گفت: در راستای وظایف قانونی و پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان ،شهرداری به استناد تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها که هرگونه سد معبر ممنوع می باشد ، طرح ساماندهی دستفروشان و وانت های بار فروش را با همکاری دادستانی،نیروی انتظامی و پلیس راهور اجرا می شود.

به گزارش ایلنای گلستان، محمدرضا سبطی اظهار کرد: پدیده دستفروشی و بساط گستری در حاشیه خیابان‌ها و معابر از موضوعاتی است که شهروندان و شهرداری همه روزه با آن مواجه می باشند.

وی افزود: طرح انضباط اجتماعی و ساماندهی دستفروشان در شهر گرگان طی هماهنگی و برنامه‌ریزی با دادستانی، نیروی انتظامی و پلیس راهور به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی همچنین گفت: با توجه به تماس و درخواست مکرر شهروندان، اصناف و کسبه و جلوگیری از ایجاد اختلال ترافیکی و رفع مشکل تردد شهروندان در بعضی از معابر ، این طرح ویژه از شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۹ اجرایی می شود.

سبطی تاکید کرد: در عین حال رویکرد مدیریت شهرداری در ساماندهی دستفروشان بر مبنای قوه قهریه و یکطرفه نبوده بلکه با توجه به مشکلات معیشتی  که کرونا نیز مزید بر علت شده است مکان‌هایی برای استقرار این قشر زحمتکش به شرح ذیل جانمایی و پیش بینی شده است.

 وی بیان کرد: در همین راستا مکانهای(بازارچه سبزی ) واقع در خیابان پاسداران کوچه درمانگاه سپاه برای ساماندهی سبزی فروشان،(بازارچه رازی )واقع در خیابان رازی جنب مرکز بهداشت جهت ساماندهی دستفروشان ۱۵ متری پاسرو و مرکز شهر(بازارهفتگی سعد آباد ) به صورت همه روزه جهت ساماندهی وانت های بارفروش، شب بازار در دو مکان ۱- انتهای خیابان شهید رجایی مسیر کانون طه ۲- میدان کریمی خیابان مطهری شمالی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز