خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تا کنون؛

بیش از سه هزار تخلف صنفی در تعزیرات قزوین رسیدگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۳۵۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 3 هزار و 663 فقره پرونده رسیدگی شده است که بخش عمده فعالیت‌های اداره کل در تحولات اخیر در بخش کالا ،خدمات و اصناف بوده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: 3267 فقره مربوط به بخش کالاها و خدمات،251 پرونده در حوزه قاچاق کالا و ارزو 145 فقره پرونده در حوزه بهداشت، درمان و دارو بوده که درصد عملکرد در خصوص پرونده‌های صنفی در حدود 99% است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین ادامه داد: تمرکز بازرسی‌های تعزیرات حکومتی و دستگاه‌های نظارتی علاوه بر توزیع کنندگان کلی کالا با خرده فروشی‌های متخلف نیز در دستور کار جدی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: حاصل عملکرد تعزیرات حکومتی به نظر مردم می‌رسد و متخلفان با نصب بنر و تعطیلی واحد صنفی به مردم معرفی شوند و در این مدت واحدهای تعطیل شده شامل انواع متعددی از اصناف از جمله مشاور املاک، لباس فروشی، فروشگاه پروتئینی و قصابی قنادی و آرایشگاه بوده‌اند که برخورد با متخلفین با جدیت ادامه دارد.

حسن پور با اشاره به روز ملی اصناف و قدردانی از جایگاه واقعی تلاشگران عرصه شکوفایی اقتصاد کشور افزود: تعزیرات حکومتی همواره حامی و یار اصناف و بازاریان منصف و قانونمدار است؛ آنچه در قالب قانون تعزیرات حکومتی انجام می‌گیرد مربوط به سودجویان و سوداگرانی است که با تخطی از قانون و زیاده خواهی حق مردم را تضییع می کنند و از بازار اسلامی فاصله گرفته‌اند که این امر از سوی بازاریان منصف نیز محکوم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز