خبرگزاری کار ایران

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان و دانشگاه دامغان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۷۹

به منظور ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های علمی، آموزشی، فناوری و در راستای تحکیم همکاری مشترک طرفین و استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت‌های موجود و توانایی‌های علمی، آموزشی و فناوری تفاهم نامه دوجانبه بین شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و دانشگاه دامغان امضا و مبادله شد.

به گزارش ایلنا از سمنان، جلال سلیمانی مدیر منطقه دامغان در این باره اظهار کرد: این تفاهم نامه به امضای محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان و سید سعید رضا اسلامی سرپرست دانشگاه دامغان رسید.

وی افزود: هدف از این تفاهم نامه استفاده از توانایی‌های علمی، آموزشی و فناوری‌های طرفین جهت تحکیم و تداوم ارتباط سازمان‌یافته بین دانشگاه دامغان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان و به منظور برطرف نمودن نیازهای متقابل است.

سلیمانی، همچنین همکاری در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت مورد نیاز طرفین و فراهم کردن امکان بازدیدهای علمی و کارآموزی دانشجویان، برگزاری همایش‌ها، نشست‌های مشترک و استفاده از توان علمی اعضای هیئت علمی دانشگاه و متخصصان و کارشناسان شرکت، حمایت از تجاری‌سازی فناوری‌های نو و در اختیار قرار دادن تجهیزات آزمایشگاهی و فناوری طرفین  از جمله موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد.

به گفته مدیر منطقه دامغان، فراهم کردن زمینه انجام طرح‌های مطالعاتی و تحقیقاتی کوتاه مدت و کاربردی مورد نیاز صنایع، معرفی دانشجویان به شهرک‌ها و نواحی صنعتی جهت انجام دوره‌های کارآموزی و در نظر گرفتن محل جهت استقرار کارشناس کلینیک صنعت دانشگاه دامغان در شهرک صنعتی از جمله تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان براساس این تفاهم‌نامه است.

وی به تعهدات دانشگاه دامغان بر اساس این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: معرفی و ارائه طرح‌ها و اختراعات دانشجویان جهت برخورداری از حمایت‌ها و تشویق‌های مادی و معنوی به شرکت، برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی د جهت تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز شرکت و نیز انجام طرح‌های تحقیقاتی براساس اولویت‌های پیشنهاد شده با هماهنگی شرکت از جمله تعهدات دانشگاه دامغان براساس تفاهم نامه است.

مدیر منطقه دامغان خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه تا خرداد ۱۴۰۴ قابل اجرا و در صورت موافقت طرفین قابل تمدید است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز